Colònies d’estiu 2016-2017

Per primera vegada l’AMPA IES Terra Alta, vol proposar unes colònies d’estiu, que es durien a terme l’última setmana del mes de juny. Aquesta proposta va dirigida als alumnes de l’institut de 1r, 2n i 3r d’ESO que siguin associats de l’AMPA.

L’AMPA s’ha posat en contacte amb Eix Estels, que disposa d’una oferta força àmplia d’activitats i serveis d’esbarjo, essent la proposta següent la que hem escollit per als alumnes de l’IES Terra Alta, a realitzar del 26 juny a l’1 de juliol, només hi ha 35 places disponibles.

Eix Estels _ casa de colònies Villa Engracia – l’Espluga del Francolí.
Antic Balneari construït l’any 1888, totalment renovat i equipat. Villa Engracia és una instal·lació de primer nivell, totalment reformada i molt acollidora en una situació privilegiada dins el Paratge Natural d’Interès Nacional Vall del Monestir de Poblet, a 500 m del Monestir cistercenc. Compta amb un entorn i equipaments especialment adients per a la realització d’estades amb nois/ies de totes les edats. Ofereix blocs d’edificis d’habitacions de 4 amb bany dins, que es poden agrupar entre elles. El menjador i les sales estan situades en l’edifici principal, en un marc molt acollidor amb sala amb llar de foc i wifi de lliure accés. Uns espais exteriors amb esplanades de joc, arbredes, zones de pícnic, instal·lacions esportives, zona de jocs infantil i piscina amb gespa, etc…

Preu colònia. Paquet preu complet (pc) + activitats. Inclou tots els àpats, les activitats durant tota l’estada amb monitors 24h, iva inclòs.

Possibilitat que els monitors facin recollida i tornada dels nois/noies des del centre, si no porteu acompanyant.

Piscina oberta a partir de l’1 de juny
Possibilitat de fer activitats en anglès
Ratio 1 monitor per cada 10 participants
Departament educatiu i de recursos humans que supervisa en tot moment el funcionament de la colònia
Allotjament en habitacions col·lectives amb lliteres amb lavabo a l’habitació
Cuina casolana i menús equilibrats

Estada de 6 dies/5 nits: 290€, del 26 de juny a l’1 de juliol
Màxim 35 places, alumnes de 1r, 2n i 3r ESO
Mínim 25 places per fer inscripció de grup

Les preinscripcions s’anotaran per ordre de rebuda, i en cas de sobre passar el nombre màxim de places en oferta, es confirmarà l’assistència de les 35 primeres inscripcions. Si hi ha una baixa de preinscripció, es donarà una nova confirmació, segons ordre de llista establerta. Si hi ha prou preinscripcions per dur endavant la proposta de colònies d’estiu, es realitzarà una reunió informativa amb el personal d’Eix Estels.

Donat que s’ha de fer la reserva de la casa de colònies com més aviat millor, us demanem que empleneu la preinscripció a la pàgina web de l’AMPA, abans del dia 21 d’abril (no s’acceptaran passada aquesta data). En aquesta pàgina hi torbareu un enllaç a la pàgina d’Eix Estels, on hi ha informació referent a les colònies que us proposem.

Més endavant, per tal de formalitzar la inscripció del grup a les colònies d’Eix Estels, us demanarem una part del cost de les colònies com a paga i senyal. Ja us en direm el dia i la quantitat més endavant.

Recordeu, butlleta de PREINSCRIPCIÓ COLÒNIES d’estiu per a alumnes associats a l’AMPA IES Terra Alta de 1r, 2n i 3r ESO, degudament emplenada a través de la pàgina de l’AMPA www.ampaiesterraalta.cat abans del 21 d’abril.