Activitats 2017/2018

Benvolgudes famílies!

Ja tenim aquí un nou inici de curs, 2017-2018. Com ja sabreu, des de l’AMPA, en col·laboració amb la Direcció de l’Institut Terra Alta i les Ampes de les escoles de la nostra comarca, posem a disposició dels alumnes associats tot un seguit d’activitats esportives que es desenvolupen al mateix institut, a les escoles i a diverses instal·lacions esportives.

També hem continuat amb les ofertes extraescolars acadèmiques d’altres anys, que tenen molt bona acollida entre els alumnes, i en proposem de noves, com ara tècniques d’estudi.

Les activitats acadèmiques proposades des de l’AMPA INS Terra Alta, es duran a terme en les instal·lacions de l’Institut i només hi tindran accés els alumnes associats.

L’AMPA es reserva el dret de modificar els horaris de les activitats extraescolars, si així fos necessari.

Activitat Descripció Responsable Horari Preu
Anglès reforç de la comprensió lectora i l’expresió oral Heidi Goddard

(English Castle)

dilluns 15’00-16’00h 10€ mes x 1h setmama

6/7 alumnes

Reforç escolar desenvolupament d’hàbits de treball escolar Agustí Cerveto

(Gavinet psicopedagògic)

dimecres 15’30-16’30h 15€ mes x 1h setmanal
Tècniques estudi tècniques i hàbits d’estudi Agustí Cerveto

(Gavinet psicopedagògic)

a concretar 20€ mes x 1h setmanal

Les activitats esportives proposades des de l’AMPA INS Terra Alta, fora del Pla Català de l’Esport, només seran accessibles per als alumnes associats:

Activitat Descripció Responsable Horari Preu
pàdel esport per equips Jordi Pallarés

pàddel Gandesa

dimecres 15’30-16’30h 25€ x pista

6/7 alumnes x pista

fútbol sala esport per equips Enrique Domínguez dilluns 16’30-17’30h gratuït
G. rítmica esport per equips Jeza divendres 15’20-16’20h 15€ mes x 1 hora setmana

Esports inclosos al Pla Català de l’Esport

Birles Gimnàstica rítmica aquestes activitats es duran a terme en les diferents escoles de la Terra Alta i l’Institut, segons diponibilitat, horari i preu establert a cada centre
Cros handbol
Escacs patinatge
Tennis taula dansa

Es recorda que tots els alumnes que participin en ACTIVITATS ESPORTIVES han d’estar ASSEGURATS.

Els alumnes que no estiguin assegurats, no podran participar en activitats esportives ni competicions o trobades, ja siguin socis de l’AMPA o no ho siguin.

Els alumnes que siguin socis de l’AMPA INS Terra Alta, tindran l’assegurança gratuïta. L’AMPA només es farà càrrec de les assegurances de les activitats a dalt indicades, en els horaris i llocs assenyalats, així com de les activitats realitzades en dies de competicions o trobades establertes en el Pla Català de l’Esport.

Per tal d’inscriure’s en alguna d’aquestes activitats extraescolars proposades per als associats, empleneu la butlleta de INSCRIPCIÓ, que trobareu a la web www.ampaiesterraalta.cat.

Si encara no sou associats i us voleu associar a l’AMPA INS Terra Alta per poder gaudir de les activitats proposades per l’associació, us podeu fer a través de la butlleta d’associació que està penjada a la nostra pàgina web.

Data límit per a inscripcions de les activitats extraescolars – 29 setembre de 2017

Inici previst per a les activitats extraescolars – 2 d’octubre de 2017