Activitats Culturals

En col·laboració amb la Direcció del centre, oferim les activitats extraescolars acadèmiques d’altres anys, que tenen molt bona acollida entre els alumnes.

Les activitats acadèmiques proposades des de l’AMPA INS Terra Alta, es duran a terme en les instal·lacions de l’Institut.

Els alumnes que siguin socis de l’AMPA IES Terra Alta, es beneficien d’un preu especial en relació al establert per a usuaris, en les mateixes activitats realitzades fora del centre.

A les activitats organitzades per l’AMPA INS Terra Alta, només hi tindran accés els alumnes associats.

Si esteu interessats en realitzar alguna d’aquestes activitats, empleneu la vostra FITXA DE SOCI a la web www.ampaiesterraalta, amb les activitats que voleu fer. El pagament d’aquestes activitats, es gestiona directament entre l’alumne associat i la entitat que la realitza.

Data tancament de les inscripcions extraescolars acadèmiques 27 de setembre, ja que està previst iniciar les activitats extraescolars acadèmiques a començaments d’octubre de 2019.

Activitat Descripció Responsable Horari Preu
Anglès Reforç de la compressió lectora i l’expressió oral Heidi Goddard

(English Castle)

Dilluns 15´00-16’00h 10€ mes x 1h setmanal
Reforç escolar Desenvolupament d’hàbits de treball escolar Agusti Cerveto

(Ganivet psicopedagògic)

Dimecres 15´30-16´30h 15€ mes x 1h setmanal
Tècniques estudi Tècniques i hàbits d’estudi Agusti Cerveto

(Ganivet psicopedagògic)

A concretar 20€ mes x 1h setmanal

L’AMPA es reserva el dret de modificar els horaris de les activitats extraescolars, si així fos necessari.

Alta Activitats Culturals