Comanda llibres per al curs 2017-2018 (ESO / BATXILLERAT / CICLES)

Recordeu, que per tal de facilitar l’adquisició dels llibres, la comanda per als associats de l’AMPA es realitza a la llibreria Art Moble de Gandesa, gaudint d’un descompte en la compra dels llibres i el regal de l’agenda escolar per al proper curs.

Recordeu, per fer la comanda per internet:

1. Entreu a la web www.artmoble.es
  2. A la part superior trobareu una pestanya que hi diu LLIBRERIA, clickeu al damunt.
  3. Un cop a dins hi trobareu una pestanya que hi diu LLIBRES INSTITUT TERRA ALTA,  clickeu.
  4. Escolliu el document del curs del vostre fill (per exemple, llibres1r ESO).
  5. Un cop tingueu el document obert, empleneu-lo, marqueu amb una X els llibres que voleu comprar i una altra a la quota AMPA corresponent, a fi i efecte de por tenir dret al descompte per als associats.
  6. Deseu el document per guardar la comanda (ARCHIVO – GUARDAR COMO)
  7. Un cop tingueu el document desat, aneu al vostre correu electrònic, adjunteu el document que heu desat en un correu nou i envieu-lo a oficina@artmoble.es. Qui no ho vulgui fer d’aquesta manera, pot imprimir-se la comanda i deixar-la a la llibreria Art Moble de Gandesa. Termini per realitzar la comanda dels llibres, des d’avui i fins el 22 de juliol.
  8. En els dies posteriors rebreu un correu electrònic confirmant la vostra comanda amb el descompte aplicat. Un cop amb aquest document, ja podreu fer el pagament, amb les instruccions annexes que se us facilitaran conjuntament amb aquesta confirmació e comanda.
  9. Per a la recollida dels llibres, s’avisarà uns dies abans mitjançant el correu electrònic, i també es publicarà al facebook d’Art Moble Centre per fer-ne difusió, desprès sols haureu de aportar el justificant de pagament, o pagar-ho en efectiu, i recollir els llibres.

NOTA: les famílies que tinguin més d’un alumne matriculat al centre, caldrà que facin un registre per cada un (comandes separades), procediment necessari en cas de sol·licitar un ajut o beca, ja que cada alumne ha de disposar de factura al seu nom.

Abans de que feu la comanda, reviseu els llibres que ja teniu o que podeu aconseguir, ja que el llibre sol·licitat no es podrà retornar, i n’haureu d’assumir el cost igualment.

Hi haurà una excepció per als alumnes que hauran d’assistir a la recuperació d’assignatures i no ho sabran fins al setembre, aquest podran fer la comanda a partir del dia que se’ls notifiqui des del centre quin curs realitzaran. El procediment a seguir serà el mateix que per a les famílies que realitzin la comanda al juliol.

Recordeu, que pel fet de ser Associats de l’AMPA, gaudireu d’un descompte en la compra dels llibres i l’obsequi de l’agenda escolar.

Les famílies que no hagin de comprar cap llibre, podran fer el pagament de 15€ corresponents a la quota AMPA, ingressant la quantitat al número de compte BBVA-CAIXA CATALUNYA ES32-0182-4343-1802-0008-4538 o bé CAIXABANC ES72-2100-0085-7602-0035-6059, indicant al concepte el nom i cognoms de l’alumne, i la població. En el moment de recollir l’agenda, gratuïta per als associats de l’AMPA, caldrà que presenteu el justificant de pagament.

En la pàgina web www.ampaiesterraalta.cat hi anotarem les dates en que podreu passar els llibres, així com si hi hagués cap incidència o nova informació referent a la comanda dels llibres.