REUNIÓ PARES I MARES D’ALUMNES 6È

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

REUNIÓ PARES I MARES D’ALUMNES 6È

8 juny 2017 @ 19:00 - 21:00

Benvolgudes famílies,

El proper mes de setembre els vostres fills iniciaran una nova etapa educativa, que dins l’ensenyament obligatori, dona continuïtat als estudis de primària.

Ben segur que la majoria dels vostres fills iniciaran aquest segon cicle a l’ IES TERRA ALTA, i com no, lligat a aquest canvi i amb les ganes de implicar‐nos a la vida educativa dels nostres fills es troba l’AMPA ó Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’ Institut Terra Alta, la qual està composada per un grup de pares i mares que col∙laborem de manera voluntària i desinteressada amb els diversos sectors de la comunitat educativa (Institut, Consell Escolar, etc.).

Gairebé tots els pobles de la comarca tenen uns representants locals dins la Junta Directiva de l’AMPA per tal de facilitar la comunicació amb els associats, tot i que també està habilitada per a aquest fi la nostra pàgina web.

Al llarg del curs acadèmic, l’AMPA promou una sèrie d’activitats extraescolars culturals, esportives i educatives que,entenem, són de l’interès dels nostres fills.

Per poder fer front a aquestes activitats, l’ AMPA es nodreixen exclusivament dels ingressos que per quotes satisfan els seus associats, essent la quota de 15 euros anuals per família  (no per alumne).

Els associats gaudeixen d’una sèrie de beneficis: agenda gratuïta, descomptes en la compra de llibres i preus especials a totes les activitats que hi gestionem.

Per tal de donar‐nos a conèixer i poder exposar‐vos, amb més deteniment, la tasca que desenvolupem us convidem a assistir a la reunió informativa que tindrà lloc el proper dijous dia 8 de juny a les 19:00 hores al Casal de Joventut.

Us agrairíem la vostra assistència i, com no, la vostra col∙laboració fent‐vos‐hi socis.

Per donar‐vos d’alta com a socis ho podeu fer a través de la web de l’AMPA www.ampaiesterraalta.cat/ on està penjada la butlleta de sol∙licitud d’alta i a la qual caldrà que empleneu les dades que us demanem, o bé emplenant la butlleta adjunta i retornar‐la al vostre centre. La data  límit per fer la inscripció a la web o retorn de butlleta és el dia 12 de juny.

Per últim, agrair la vostra atenció i recordar‐vos que l’educació dels nostres fills és una cosa de tots.

La Junta Directiva

Gandesa, 31 de maig de 2017