RECICLATEGE CURS 2019-2020

Benvolgudes famílies,

Com molts de vosaltres recordareu, el projecte de “la roda de reutilització o reciclatge de llibres” neix a proposta de la Direcció del Centre i és acceptat amb ganes per part de la Junta Directiva de l’AMPA com a forma d’ajudar a les famílies que en siguis socis de la nostra associació.

Aquest curs 2018-2019 el projecte de”la roda” s’ha posat en marxa pels alumnes que cursen 1r curs de batxillerat amb un estalvi de més de 120€.

Per al curs 2019-2020 s’amplia “la roda” de reciclatge per als estudiants de 2n de batxillerat, preveient que el nombre d’inscrits sigui força elevat.

Està previst que la durada dels llibres que es compren per part de l’AMPA  per a “la roda” de reciclatge, tinguin una durada de 4 cursos, sempre que per part del Departament d’Ensenyament no canviï el temari, tenim el compromís per part de la Direcció de l’Institut

Per tal de minimitzar despeses i poder donar més durabilitat als llibres de text, us animem a cedir els vostres llibres de text de 1r i 2n de batxillerat al “fons de la roda”. Aquests llibres seran revistats, i si no estan guixats, trencats o en mal estat, els posarem de nou en circulació, estalviant  la compra de nous llibres de text.

Per cedir els vostres llibres de text “al fons de la roda” no cal que en sigueu associats, cosa que sí és necessària per a entrar a “la roda” de reciclatge, i gaudir a més a més de totes els avantatges que suposa ser-ne soci.

Per finalitzar aquesta circular sobre “la roda” de reciclatge i “el fons” de llibres, us adjuntem dues butlletes en mode de previsió, per disposar d’una aproximació dels associats que volen cedir els seus llibres de text, i els que tenen intenció d’inscriure’s al reciclatge el curs 2019-2020.

COMISSIÓ DE LLIBRES

Arnes