Llibres

Benvolgudes famílies,

Us adrecem aquesta nota informativa per fer-vos coneixedors del sistema per a realitzar la comanda dels llibres del proper curs 2023-2024.

Per al proper curs 2023-2024, independentment de quins llibres heu de comprar, haureu de fer-vos socis de l’AMPA INS Terra Alta, si voleu gaudir dels avantatges de ser associat:

• descomptes en l’adquisició dels llibres de text i de lectura obligatòria, a la llibreria Art Moble.
  • regal agenda escolar curs 23-24
  • inscripció a la roda de reciclatge de 1r i 2n de batxillerat
  • transport en la sortida del treball de síntesi
  • transport al saló d’ensenyament de Barcelona
  • descomptes en activitats extraescolars esportives i acadèmiques

COM DONAR-VOS D’ALTA A L’AMPA

Per tal de donar-vos d’alta a la nostra associació, entreu a la nostra pàgina web www.ampaiesterraalta.cat , clickeu el desplegable inscripcions – alta membre AMPA, i empleneu el formulari amb les vostres dades. Recordeu que l’import de la quota AMPA, és de 20€ per alumne.

Feu el pagament de la quota mitjançant la “passarel·la” que hem habilitat expressament per a aquest fi, i imprimiu-ne un resguard.

LLIBRES ESO, CICLES FORMATIUS i BATXILLERAT

Llistat de llibres de text/lectura per al curs 2023-24.

Assenyaleu els llibres que heu de comprar, al llistat de llibres necessaris per al vostre curs que us han fet arribar, i juntament amb el resguard del pagament de la quota AMPA, aneu a la llibreria Art Moble a fer la comanda. Quan recollireu els vostres llibres, us adjuntaran l’agenda escolar per al curs 2023-2024, regal de l’AMPA per a tots els seus alumnes associats.

Recordeu, que si no porteu el resguard NO us aplicaran el descompte d’associat a l’AMPA, encara que en sigueu socis.

Podeu realitzar la compra dels vostres llibres a qualsevol llibreria, però NO us aplicaran el descompte de la nostra associació.

Els alumnes no associats, també poden fer la comanda a la llibreria Art Moble, però no se’ls aplicarà el descompte de l’AMPA. Si us associeu desprès de realitzar la comanda, no se us aplicarà el descompte “retroactivament”.

Finalment cal recordar, que els alumnes associats que no hagin fet cap comanda de llibres a la Llibreria Art Moble, també podran recollir la seva agenda escolar presentant el resguard de pagament de la quota AMPA.

Si teniu cap dubte, o necessiteu qualsevol aclariment, no dubteu en contactar amb nosaltres mitjançant una nota a la nostra web www.ampaiesterraalta.cat, clickant el desplegable consultes.

Gràcies per la vostra col·laboració.

La Junta Directiva de l’ AMPA de l’ IES TERRA ALTA.