Llibres 2019/2020

Benvolgudes famílies,

Us adrecem aquesta nota informativa per fer-vos coneixedors del nou sistema per a realitzar la comanda dels llibres del proper curs 2019-2020.

Per al proper curs 2019-2020, independentment de quins llibres heu de comprar, haureu de fer-vos socis de l’AMPA INS Terra Alta, si voleu gaudir dels avantatges de ser associat:

• descomptes en l’adquisició dels llibres de text i de lectura obligatòria, a la llibreria Art Moble.
  • regal agenda escolar curs 19-20
  • inscripció a la roda de reciclatge de 1r i 2n de batxillerat
  • transport en la sortida del treball de síntesi
  • transport al saló d’ensenyament de Barcelona
  • descomptes en activitats extraescolars esportives i acadèmiques

COM DONAR-VOS D’ALTA A L’AMPA

Per tal de donar-vos d’alta a la nostra associació, entreu a la nostra pàgina web www.ampaiesterraalta.cat , clickeu el desplegable inscripcions ¿ alta membre AMPA, i empleneu el formulari amb les vostres dades. Recordeu que l’import de la quota AMPA, és de 20€ per alumne.

Feu el pagament de la quota mitjançant la “passarel·la” que hem habilitat expressament per a aquest fi, i imprimiu-ne un resguard.

LLIBRES ESO, CICLES FORMATIUS i BATXILLERAT

Assenyaleu els llibres que heu de comprar, al llistat de llibres necessaris per al vostre curs que us han fet arribar, i juntament amb el resguard del pagament de la quota AMPA, aneu a la llibreria Art Moble a fer la comanda. Quan recollireu els vostres llibres, us adjuntaran l’agenda escolar per al curs 19-20, regal de l’AMPA per a tots els seus alumnes associats.

Recordeu, que si no porteu el resguard NO us aplicaran el descompte d’associat a l’AMPA, encara que en sigueu socis.

Podeu realitzar la compra dels vostres llibres a qualsevol llibreria, però NO us aplicaran el descompte de la nostra associació.

Els alumnes no associats, també poden fer la comanda a la llibreria Art Moble, però no se’ls aplicarà el descompte de l’AMPA. Si us associeu desprès de realitzar la comanda, no se us aplicarà el descompte “retroactivament”.

LLIBRES BATXILLERAT “RODA DE RECICLATGE”

Com bé sabeu, el proper curs “la roda de reciclatge” s’aplicarà als cursos de 1r i 2n de batxillerat.

Els alumnes que ja s’han inscrit a “la roda”, han de ser associats  obligatòriament, i respectar la normativa i condicions assenyalades a la inscripció.

Com la resta d’alumnes, han de donar-se d’alta a la nostra associació a través de la nostra web, i fer el pagament de la quota mitjançant “la passarel·la” bancària. No se’ls farà entrega dels llibres inclosos a “la roda”, si no es fa efectiu el pagament de la quota. El cost d’inscripció a “la roda” és de 40€ + 20€ de la quota AMPA per a cada alumne. Tan aviat l’AMPA disposi de tots els llibres inclosos a “la roda”, la comissió de Llibres es posarà en contacte amb vosaltres, i us informarà com i quan podeu recollir els vostres llibres.

Els llibres inclosos a “la roda de reciclatge”, són els troncals, tant per a 1r com per a 2n de batxillerat.

• llengua catalana
  • llengua castellana
  • llengua anglesa
  • filosofia i ciutadania

La resta de llibres de text i de lectura obligatòria no estan inclosos a “la roda”, i per tant, haureu de seleccionar-los a la llista de llibres necessaris, i juntament amb el resguard de la quota AMPA, fer la comanda a la llibreria Art Moble.

El termini d’inscripció a “la roda de reciclatge” finalitza el diumenge 30 de juny, per tal de poder realitzar la comanda dels llibres a la empresa distribuïdora, i que la editorial pugui lliurar-nos els llibres a temps.

També voldríem posar al vostre coneixement, que hem encetat el projecte de “cessió” de llibres per a “la roda de reciclatge”, i que hem començat a recollir llibres troncals de 1r i 2n de batxillerat en bon estat.

Si teniu llibres de 1r ó 2n de batxillerat, i no els heu de fer servir o prestar a algun company, us animem a cedir-los a l’AMPA, i els posarem de nou en circulació.

Finalment cal recordar, que els alumnes associats que no hagin fet cap comanda de llibres a la Llibreria Art Moble, també podran recollir la seva agenda escolar presentant el resguard de pagament de la quota AMPA.

Si teniu cap dubte, o necessiteu qualsevol aclariment, no dubteu en contactar amb nosaltres mitjançant una nota a la nostra web www.ampaiesterraalta.cat, clickant el desplegable consultes.

Gràcies per la vostra col·laboració.

La Junta Directiva de l’ AMPA de l’ IES TERRA ALTA.